HU|EN

Az M3-as Metró középső szakaszának állomásai a felújítás előtt és után (1. rész) [1080p]

vasutasclub
0
42
Date: 2024. 01. 26.
Shares: 0 Forwards: 0 Embeds: 0
Share

Send
Add video
To Quicklist To Favorites
Embed video

Create LOOP
Video LOOP GIF
99:99 sec

Custom 16:9 4:3 Original

2 10 20
OK
OK
Create snapshot
Report video
Reason for rejection:

A kérelem ellenőrzését követően a Videa elindítja a videó eltávolításának folyamatát.

REPORT
Date: 2024. 01. 26.
Shares: 0
Forwards: 0
Embeds: 0
Tags: 1080p3-as metróbkkbkvbudapesthungarym3m3-as metrómagyarországmetropolismetróretrosubwayu-bahnvasút

Az M3-as Metró középső szakaszának felújítása több ütemben zajlott: Először 2020. március 7-én lezárták az Arany János utca és Ferenciek tere állomásokat, majd ezt követte 2020. július 11-én a Semmelweis Klinikák és Corvin negyed állomás, majd 2022. május 14-én a Lehel tér és Nagyvárad tér következett. Az újranyitás is több ütemben zajlott: Először 2022. május 14-én átadták a felújított Kálvin tér, Corvin negyed és Semmelweis Klinikák állomásokat (aznap adták át, amikor a régi Lehel tér és Nagyvárad tér állomást lezárták), majd 2023. január 23-án átadták a felújított Deák Ferenc tér és Ferenciek tere állomásokat, majd 2023. március 20-án a Nyugati pályaudvar és Arany János utca következett, és végül 2023. május 22-én került sor a felújított Lehel tér és Nagyvárad tér állomások átadására. Minden állomás kapott liftet, de a mélyállomások legnagyobb érdekessége a Közép-Európában egyedülálló ferdelift volt, amit én a ljublyanai siklóhoz tudnék hasonlítani. A két részes videó első részében a Lehel tér, Nyugati pályaudvar, Arany János utca és Deák Ferenc tér állomásokat láthatjátok, hogy milyenek voltak a felújítás előtt, és milyenek lettek a felújítás után. Az itt látható állomások közül a Deák Ferenc teret annak idején 1976. december 31-én elsőként nyitották meg a vonalon, a másik hármat 1981-ben, és 44, illetve 39 és 41 éven keresztül szolgálták ki "retró stílusukkal" az utasokat.

Készítette: Petrás Bence