HU|EN

A variátor módosítása a nem bevételes hajtószíj eltávolítására egy robogó Aprilia SR 50-en

robeh
0
65
Date: 2023. 08. 30.
Shares: 0 Forwards: 0 Embeds: 0
Share

Send
Add video
To Quicklist To Favorites
Embed video

Create LOOP
Video LOOP GIF
99:99 sec

Custom 16:9 4:3 Original

2 10 20
OK
OK
Create snapshot
Report video
Reason for rejection:

A kérelem ellenőrzését követően a Videa elindítja a videó eltávolításának folyamatát.

REPORT
Date: 2023. 08. 30.
Shares: 0
Forwards: 0
Embeds: 0

Fontos! Motor Minarelli raktár 50cc, a variátor fedele alatt. Az elülső variátort finomították, mert a görgők sínjei korlátozottak voltak, és a görgők a variátor falai felé nyúlnak. Hengerek 3,8 gramm öv 751 * 16,5 Ujjbélés, de van egy 1,5 mm-es alátét, mert ez az öv nem esik a perselyre. És a legfontosabb dolog az volt, hogy nem lehetett elérni a maximális 90 km-es fordulatszámot, és a meghajtószíj kimenetét a maximális sugárra, mert nincs megfelelő övem, úgy gondolom, hogy az én esetemben 752 * 16.5-ös szerszámra van szükségem, ami tökéletes lesz. Mivel az öv 753 hosszú, és a 751 öv rövid, és egy kicsit nem elegendő ahhoz, hogy az öv a variátor széléhez menjen. Az övem szélessége az én esetemben 16,5, mert 16 mm-es csúszás, csúszás. Az én esetem azt jelenti, hogy megváltoztattam az elülső variátort, gyári verzióban, szükség lehet más övekre, görgőkre és így tovább. Meg kellett változtatnom az elülső variátor szerkezetét, ahogyan azt a videó mutatja, mert a gyárból korlátozott, és úgy lett kialakítva, hogy az öv nem jön ki teljes sugáron. Egy 752 * 16,5-ös övet fogok vásárolni, úgy vélem, hogy ideális esetben illeszkedjen, és az elvárásoknak megfelelően működjön, és talán egy szigorúbb tavaszi vezetőt is elhelyezek, a saját tavaszom lágynak tűnt. Nem tudom, talán a robogó korábbi tulajdonosát a variatorfedél alatt cserélte ki, és nem lett telepítve az összes natív alkotóelemre, ezért kiderült, hogy a sebességváltó beállítása nehéz.