Fontos!
Motor Minarelli raktár 50cc, a variátor fedele alatt. Az elülső variátort finomították, mert a görgők sínjei korlátozottak voltak, és a görgők a variátor falai felé nyúlnak. Hengerek 3,8 gramm öv 751 * 16,5 Ujjbélés, de van egy 1,5 mm-es alátét, mert ez az öv nem esik a perselyre.
És a legfontosabb dolog az volt, hogy nem lehetett elérni a maximális 90 km-es fordulatszámot, és a meghajtószíj kimenetét a maximális sugárra, mert nincs megfelelő övem, úgy gondolom, hogy az én esetemben 752 * 16.5-ös szerszámra van szükségem, ami tökéletes lesz.
Mivel az öv 753 hosszú, és a 751 öv rövid, és egy kicsit nem elegendő ahhoz, hogy az öv a variátor széléhez menjen.
Az övem szélessége az én esetemben 16,5, mert 16 mm-es csúszás, csúszás.
Az én esetem azt jelenti, hogy megváltoztattam az elülső variátort, gyári verzióban, szükség lehet más övekre, görgőkre és így tovább.
Meg kellett változtatnom az elülső variátor szerkezetét, ahogyan azt a videó mutatja, mert a gyárból korlátozott, és úgy lett kialakítva, hogy az öv nem jön ki teljes sugáron.
Egy 752 * 16,5-ös övet fogok vásárolni, úgy vélem, hogy ideális esetben illeszkedjen, és az elvárásoknak megfelelően működjön, és talán egy szigorúbb tavaszi vezetőt is elhelyezek, a saját tavaszom lágynak tűnt.
Nem tudom, talán a robogó korábbi tulajdonosát a variatorfedél alatt cserélte ki, és nem lett telepítve az összes natív alkotóelemre, ezért kiderült, hogy a sebességváltó beállítása nehéz.