Most van Magyarországon először igazi amerikai típusú választási kampány. A teljesen gátlástalan kampányolás bizonyos elemei már persze évtizedekkel korábban is előjöttek, külföldi beavatkozási kísérletek is voltak mindig, de totális, a választói szándékokat alapjaiban felülíró, szinte teljes egészében a közösségi platformokra támaszkodó projektet még nem futtattak nálunk. Az is valószínű, hogy a “mesterséges intelligenciát”, amelyet a nagy techcégek magyar fogyasztókra (választókra) vonatkozó adatbázisain futtatnak és ez alapján kampányolnak és mozgósítanak, Magyar Péter esetében próbálják ki nálunk először. Bizonyosan valamelyik szeretett szövetségesünk szponzorációjában. Így tudnak mélyebb és aljasabb indulatokat szítani, és a szokásosnál is alaptalanabb várakozásokat kelteni. 2022-nél is sokkal rosszabb a világhelyzet, és most is sokak érdeke, hogy ne a magyar érdekeket érvényesítő kormánya legyen az országnak. Szabó Gergő és Bálint Botond a Kocsmai igazságokban.